Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι πραγματικοί covidiots

Oskar Lafontaine


Πάντα υπάρχουν εκπλήξεις. Όταν διάβασα τις συμβάσεις που διέρρευσαν με την Pfizer/Biontech από την Αλβανία για το Nachdenkseiten (‘Σελίδες για προβληματισμό’ – Γερμανικός δικτυακός τόπος κριτικής), έμεινα άφωνος. Στην πραγματικότητα λέει: “Ο αγοραστής αναγνωρίζει ότι οι μακροπρόθεσμες επιδράσεις και η αποτελεσματικότητα του εμβολίου είναι επί του παρόντος άγνωστες και ότι το εμβόλιο μπορεί να έχει ανεπιθύμητες ενέργειες που είναι επί του παρόντος άγνωστες … Ο αγοραστής συμφωνεί με το παρόν να αποζημιώσει, να υπερασπιστεί και να απαλλάξει την Pfizer, την Biontech (και) τις θυγατρικές τους (…) από και έναντι όλων των αγωγών, αξιώσεων, ενεργειών, απαιτήσεων, ζημιών, υποχρεώσεων, διακανονισμών, ποινών, προστίμων, εξόδων και δαπανών”.

Οι πολιτικοί που υπογράφουν τέτοια συμβόλαια είναι οι πραγματικοί covidiots. Η τεχνολογία mRNA έχει προωθηθεί επίσης μέσω βασικής έρευνας που χρηματοδοτείται από την κυβέρνηση και εκατοντάδες εκατομμύρια έχουν δαπανηθεί για την ανάπτυξη εμβολίων. Εν τω μεταξύ, η Pfizer/Biontech προβλέπει κέρδη ύψους 33,5 δισ. δολαρίων φέτος. Το λιγότερο που θα μπορούσε να είχε γίνει θα ήταν να συμφωνηθεί η αποπληρωμή των υπέρογκων κερδών προς το κράτος – για να μην αναφέρουμε την τραγωδία της απελευθέρωσης των πατεντών στις αναπτυσσόμενες χώρες, οι οποίες παίρνουν ό,τι δεν χρειάζονται τα πλούσια κράτη.

Παράδειγμα κατάχρησης εξουσίας και μεγαλομανίας αποτελεί η σύσταση των υπουργών Υγείας των χωρών να προσφέρουν εμβόλια και σε παιδιά και εφήβους ηλικίας 12 έως 17 ετών. Τι νομίζουν στην πραγματικότητα ότι κάνουν αυτοί οι ερασιτέχνες πολιτικοί ηθοποιοί; Γνωρίζουν, σε αντίθεση με τον κατασκευαστή, τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις του εμβολίου και γνωρίζουν ήδη ότι το εμβόλιο δεν θα έχει ανεπιθύμητες ενέργειες; Ξεκινώντας από τον τραπεζίτη, πολιτικό επιστήμονα και φαρμακευτικό λομπίστα Spahn [Υπουργός Υγείας της γερμανικής κυβέρνησης] – τι τεχνογνωσία ισχυρίζονται αυτές οι κυρίες και οι κύριοι στην πραγματικότητα;

Ήταν μια αχτίδα ελπίδας το γεγονός ότι υπήρχαν επιστήμονες στη Μόνιμη Επιτροπή Εμβολιασμών [STIKO] και παιδίατροι που άντεξαν για λίγο την πίεση των φαρμακευτικών λόμπι και των πολιτικών που βρίσκονταν σε κατάσταση φρενίτιδας του Κόβιντ. Τώρα, δυστυχώς, η STIKO υποχώρησε, με μια αδύναμη επιστημονική αιτιολόγηση. Το γεγονός ότι οι επιστήμονες έχουν ένοχη συνείδηση γι’ αυτό, γίνεται σαφές όταν ταυτόχρονα αντιτίθενται ρητά στο να καταστεί ο εμβολιασμός προϋπόθεση για την κοινωνική δραστηριοποίηση των παιδιών και των εφήβων.

Τουλάχιστον υπάρχει μια αχτίδα ελπίδας ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν δημοσιεύσει τις συμβάσεις φίμωσης με την Pfizer/Biontech. Ενώ τα μεγάλα μέσα ενημέρωσης στην Ελβετία, για παράδειγμα, αναφέρθηκαν σε αυτές τις συμβάσεις φίμωσης, στη Γερμανία τα κύρια μέσα ενημέρωσης σιωπούν. Αυτό ταιριάζει με την άκριτη συνοδεία της αδύναμης πολιτικής για την πανδημία σε αυτή τη χώρα.

Προς υπενθύμιση, αρχικά ήθελαν να προστατεύσουν τους ηλικιωμένους, στους οποίους η νόσος μπορεί να οδηγήσει στο θάνατο. Αλλά σχεδόν όλοι τους έχουν εμβολιαστεί μέχρι τώρα. Στη συνέχεια, ήθελαν να αποφύγουν την υπερφόρτωση του συστήματος υγείας. Εκ των υστέρων, τα μηνύματα συναγερμού γύρω από την αλλαγή του έτους αποδείχθηκαν λανθασμένα. Για πολύ καιρό μιλούσαν κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού, τώρα ο υποχρεωτικός εμβολιασμός έρχεται από την πίσω πόρτα.

Και παραμένει το δικαστικό σώμα. Ας ελπίσουμε ότι τα γερμανικά δικαστήρια θα υπενθυμίσουν στους ιππότες της στρογγυλής τραπέζης της Μέρκελ ότι η αρχή της ίσης μεταχείρισης και της αναλογικότητας αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του συνταγματικού μας κράτους. Τώρα που το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού έχει εμβολιαστεί σε μεγάλο βαθμό, είναι ανεύθυνο – αυτό ισχύει και για τη ΣΤΙΚΟ – να εξαναγκάζονται τα παιδιά και οι νέοι να εμβολιάζονται με ένα σκεύασμα για το οποίο ο κατασκευαστής λέει ότι “οι μακροπρόθεσμες επιπτώσεις και η αποτελεσματικότητα είναι προς το παρόν άγνωστες και ότι το εμβόλιο μπορεί να έχει ανεπιθύμητες ενέργειες που είναι προς το παρόν άγνωστες”.

Μετάφραση: Hans Drager.

 DER FREITAG

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Υπάρχω σημαίνει ελέγχομαι

Giorgio Agamben Ας ξεκινήσω με το πρόβλημα του λεγόμενου «green pass» (ψηφιακό πιστοποιητικό) το ποίο δεν είναι ένα ιατρικό πρόβλημα αλλά ένα πολιτικό ζήτημα. Το «green pass» οι άνθρωποι πιστεύουν, στην Ιταλία τουλάχιστον, ότι είναι εργαλείο για να εξαναγκάσει τον κόσμο να πάει να εμβολιαστεί. Θεωρώ ότι είναι το ακριβώς αντίθετο. Ο εμβολιασμός προορίζεται για να εξαναγκάσει τους ανθρώπους να αποκτήσουν ψηφιακό πιστοποιητικό, έτσι ώστε να υποταχθούν μόνοι τους σε ένα γενικευμένο έλεγχο. Προκειμένου να κατανοήσουμε τι είναι πραγματικά το «green pass» και πως άλλαξε όλη η αντίληψη μας για την ελευθερία μας, πρέπει να περιγράψουμε μέσα από την εννοιολογική κατηγορία που είναι οικεία στην Ιστορία του Δικαίου που αποκαλείται «authorized freedom» (αδειοδοτημένη ελευθερία). Η αδειοδότηση είναι μια ενέργεια, η οποία δεν δίνει νέα δικαιώματα, αλλά επιτρέπει την άσκηση και την εφαρμογή των ήδη υπαρχόντων δικαιωμάτων.

Αναγκαστικός Εμβολιασμός και/ή Δικαίωμα στην Αυτοδιάθεση

Hans Drager “Λέω ότι ενεργούμε εμείς όταν συμβαίνει κάτι μέσα ή έξω από εμάς, του οποίου είμαστε η επαρκής αιτία, δηλαδή όταν, από τη φύση μας, προκύπτει μέσα ή έξω από εμάς κάτι, το οποίο μπορεί να κατανοηθεί  σαφώς και ευκρινώς μόνο μέσω αυτής. Και αντιθέτως,  λέω ότι υποφέρουμε εμείς όταν συμβαίνει κάτι μέσα μας ή προκύπτει από τη φύση μας, του οποίου εμείς δεν είμαστε παρά μόνο μερικό αίτιο.” Σπινόζα, Ηθική, Μέρος ΙΙΙ (Για τα πάθη). Στη συνέχεια, θα αναπτυχθεί πώς και υπό ποιες συνθήκες μπορεί να υπάρξει αποτελεσματική αντίσταση ενάντια στον αναγκαστικό εμβολιασμό που σχεδιάζεται υπό το πρόσημο της λεγόμενης κρίσης Corona και ήδη πραγματοποιείται εναντίον μεμονωμένων πληθυσμιακών ομάδων. Για το σκοπό αυτό, γίνεται πρώτα αναφορά σε άρθρο που αναδημοσιεύθηκε στις 08.07.2021 στην ιστοσελίδα ΞΑΣΤΕΡΙΑ με τίτλο  “Εμβόλια και γενετική μηχανική. Μερικές αναγκαίες διευκρινίσεις” , όπου θα διευκρινίσουμε ποιοι ακριβώς είναι οι μηχανισμοί δράσης των εμβολίων που βασίζονται στη γ...

Απόηχος μιας πανωλεθρίας στο Αφγανιστάν

Patrick Buchanan Στο Αφγανιστάν, η αποτυχία της αποστολής φαίνεται πλήρης. Το σχέδιο τρισεκατομμυρίων δολαρίων για την εγκαθίδρυση της δυτικής δημοκρατίας σε ένα μουσουλμανικό έθνος ιστορικά διάσημο για την εκδίωξε αυτοκρατορικών εισβολέων συνετρίβη και αποτεφρώθηκε μετά από 20 χρόνια, και οι Ταλιμπάν ξαφνικά επέστρεψαν στην εξουσία. Αφού επένδυσαν δεκάδες δισεκατομμύρια στην εκπαίδευση και τον εξοπλισμό μιας δύναμης 350.000 Αφγανών στρατιωτών, οι ΗΠΑ δεν μπορούσαν να ορθώσουν έναν στρατό και μια κυβέρνηση που θα μπορούσε να επιβιώσει από την αναχώρησή μας.